sobota, 18. junij 2016

Praznik sivke na Štajerskem

3.praznik sivke na Štajerskem  se bo letos odvijal 18. -19. ter 25.-26. junija od 10:00 do 18:00. 

Lani  sem bila prvič na tem prazniku in občudovala ter uživala v vonjavah štajerske sivke .
Letos sem se tja opravila na potep z očetom. 
Uživam, ko greva skupaj, ker vedno izvem kaj novega, ati kot muzikant res pozna  te naše kraje in zgodovino in je pravo veselje poslušati te zgodbe...
 Sivki se letos vidi, da je vreme muhasto, toda ob pogledu na vijolično morje pozabiš na vreme,  sploh ko se zagledaš v slamnate skulpture, ki ti pričarajo Antarktiko in Savano obenem.



Ati je kar hitro našel sogovornice, našel je celo čas in me pofotkal...Hvala ati! 
Zraven opic  ( morda celo pravilno sklepate) , hahaha....

Privoščila sem si panacoto s sivko...
...delavnico pri Metki in Tini, kjer smo izdelovali mazilo za roke , seveda z vonjem sivke...

...uživala pa sva še na pogledu na konje, ki so ob polju sivke videti veličastno ter se odpravila na trg, kjer je drugi del programa...

"En oče je vreden več kot sto učiteljev." - George Herbert

Nikoli ne najdem pravega trenutka, da se mu zahvalim za vsa dejanja in nasvete.
" Bil si in ostajaš moj prvi učitelj ter s svojim delom in poštenostjo
najboljši vodnik po karti življenja.

 Hvala, ker na vsakem koraku  najdem sledi tvojih pridnih rok. Čeprav imam tudi sama že kar nekaj izkušenj,  me še vedno učiš potrpežljivosti...
Prav zaradi tebe se zavedam, da iz drobnega semena počasi, a zanesljivo  zraste mogočno drevo. 
In vem, da nobena beseda ni dovolj velika v zahvalo za vse...zato nikar ne pozabi nase.
Ustavi se za trenutek,odpočij se in užij lepote, ki jih ponuja življenje. Želim si še veliko takšnih potepanj..."


Tudi sami se odpravite na potep v Starše in občudujte štajersko sivko, morda se vam ob njej utrnejo  podobne misli...


Ni komentarjev:

Objavite komentar