sobota, 4. junij 2016

Hi konjiček in mucek Miha..

Vnukec obožuje živali in najbolj na svetu si želi kravo. Verjetno tudi kakšnega leva, konja,  ovčko, kozo, ampak vedno, ko ga vprašam kaj naj narišem komu za rojstni dan in kaj mu želi, je  zahteva jasna: KRAVO.
Je že res, da je zelo pomembna, saj nam nudi veliko mlečnih užitkov, med drugim tudi mlečno čokolado. 
Ampak o Milki kdaj drugič, v skušnjavo me je danes itak  spravila že objava Anje iz Drobtinic.
Njen blog obožujem.
Obožujem pa tudi domislice mojega vnuka.
In ker  krave ne moreš jahati, sva se spravila na konjička, da iz vrtca čimprej prideva domov k zlati mamici.

 Hi konjiček, hi konjiček, hi, hi, hi!
V dir poženi in me pelji v svet po beli cestici,
v dir poženi in me pelji v svet po beli cesti
ci.

Hop konjiček, hop konjiček, hop, hop, hop!
Skoz' vasi in mesta bela skoči, skoči kar v galop
,
sko
z' vasi in mesta bela skoči, skoči kar v galop!

He
j konjiček, hej konjiček, hej, hej, hej!
Dosti bo za danes vožnje, videl sem sveta prece
j,
do
sti bo za danes vožnje, videl sem sveta precej.

H
i konjiček, hi konjiček, hi, hi, hi!
V dir poženi in me pelji v mesto k zlati mamici,
v dir poženi in me pelji v mesto k zlati mamic
i.


Mucek Miha pa je čisto pravi , novi član družine, ki pa stanuje pri drugi babici.

Ni komentarjev:

Objavite komentar