sobota, 23. april 2016

...zgodba nekega predalnika...

...ko sem neki dan iskala pripomočke za barvanje, me je iz omare, prav milo pogledal del predalnika, ki je včasih pripadal pisalni mizi in v tistem trenutku sem vedela, da bom vijake preselila v plastične zabojnike.

...vsaka deska v tem predalniku ima svojo zgodbo , ne bi verjela, če ne bi barvala in ugotovila, da je čisto vsak del iz drugega materiala, seveda po temeljitem čiščenju in brušenju...
...predalnik bo z lahkoto zamenjal svojo funkcijo, saj namesto "šraufov" po novem shranjuje rožice, katere sem do sedaj imela  v raznih posodicah in te posodice niso bile nikoli na istem mestu, saj poznate ustvarjalni nered...
...okvirje okoli  ročaja  sem že dolgo želela uporabiti, pa nisem našla prave zamisli, namesto žeblja so ob robih razcepke, tako, da sem okvirje najprej z lepilom fiksirala in kasneje z žebljem pripravila luknjico za razcepko, da sem jo lažje zabila v les.
 ...poleg vijakov,  je predalnik  vseboval  še stare zapiske mojega dedka, ki je bil žandar in sem ga na žalost izgubila, ko sem bila stara pet let, prav vesela sem , da sem jih našla, saj je babica Barbara vse stare fotografije in zapiske vneto kurila...

...gre za astrološke zapiske in škoda, da jih ni več,manjka listek za letošnje leto...
 ...morda pa se najde kakšna resnična napoved v teh zapiskih....




Ni komentarjev:

Objavite komentar