četrtek, 7. april 2016

...malo drugačne blazinice s sivko....

...že kar nekaj časa je minilo, kar sem bila v Ikei in takrat sem nakupila nekaj kosov blaga, ki so stali v omari, da pridejo na vrsto...
Blago z velikimi listi ni prišlo v poštev ne pri torbi, še manj pri toaletkah in tako se je porodila zamisel o malo večjih blazinicah s sivko...
Takšne sem pred kakšnim letom, dve že preiskusila in moram povedati, da so se obnesle...
Oče je imel lani težko operacijo in po okrevanju , ko je poležaval na kavču, sem opazila, da ga pomirja mečkanje blazinice napolnjene s sivko...celo sam je priznal in nemalokrat sem ga videla, kako je blazinico polagal na mesto, kjer je imel šive...
To so torej predlanske, malo večje... 

..in letošnje manjše, ampak lepo pisane....

 ...še z označevalniki sem jih opremila...




Ni komentarjev:

Objavite komentar