ponedeljek, 14. januar 2013

Predelane beležnice

Že kar nekaj časa se mi je pogled ustavljal na beležnicah, ki mi jih je podarila prijateljica...in danes je ravno pravšnji dan za njihovo stilsko preobrazbo...najprej sem jih mislila obleči v blago, ampak blago , ki sem ga prijela v roke, sem videla že v drugi podobi...

Tako sem se spravila na zaloge kartončkov...Beležnic je nastala   cela četica, ki sem jo najprej mislila slikati kar po gasilsko, toda tako so mi prirasle k srcu, da sem naredila posamične fotografije, žal na mobilcu, tako, da se določenih detailov ne vidi...
Malo rezanja,  lepljenja in malo šivanja in nastalo je iz tega:


tole, beležnice za vse priložnosti:











Nastala je tudi ta kletka, katero uporabno vrednost še ne vem...vse ob svojem času...

Namesto snežink pa mi po glavi hodijo metuljčki, ki sem jih prilepila na lesene klupice za perilo. Glede na količino snega pri nas pa je zadnji čas, da se lotim snežakov in snežink...se beremo v naslednji objavi, ki bo zagotovo bela,


kakor so beli bregovi pri nas.




Ni komentarjev:

Objavite komentar