sreda, 16. januar 2013

Jupi...

No, najprej naj povem, da je bil včerajšnji razgovor uspešen in da grem danes že po napotnico za zdravniški pregled...jupi...
Da sem pomirila živčke sem se lotila okvirja, ki sem ga imela že dolgo v načrtu. Se mi zdi da mu nekaj manjka...mogoče bi najprej morala pobarvati okvir...kljub vsemu me je dodobra pomiril...


Preoblekla sem še eno beležnico, seveda v viola barvi, je pa za spremembo spet zimski motiv...

Pozno zvečer, ko sem brskala po blogih, sem našla zanimivo navodilo shrambice za robčke, in sicer tukaj in takoj seveda eno udejanila. Bila mi je tako všeč, da sem zarana zjutraj urezala še dodatne, jih na hitro sešila, dodala celo zapirala in voila, tukaj so...Poleg prostora za robce je še en predalček, kamor lahko shranimo marsikaj, odvisno od potrebe in domišljije...pa čudovit dan vsem skupaj želim, pa čim manj smrkavih noskov...







Ni komentarjev:

Objavite komentar