ponedeljek, 14. januar 2013

Bela objava

Sem obljubila belo, pa mi ne gre od rok, kakor tudi črno ne...sem pač mavrični otrok in mi veliko bolj ležijo barvni odtenki.
No, malo belo pa zagotovo je...in prelepo belino krasijo vrtnice na Ikei-nem blagu. Malo šivanja za spremembo.
Prvo je nastala  velika torba, primerna tudi za baby torbo, saj ima tako v notranjosti, kot zunaj žepe, zunanja se zapirata s pritiskači,  ob straneh pa sta še dva žepa z elastiko, kamor lahko damo steklenico s čajem ...zapira se seveda z zadrgo, ročaj pa se lahko zaveže na različne dolžine ali  pa se  obesi na voziček. In res je velika, čeprav na fotografiji ne zgleda.









Zraven sodi beležnica za zapise o dojenčku ;-).

Druga torba je malo večja ročna torba oziroma mini potovalna...zapira se z zadrgo, v notranjosti pa skrivata dva žepa, eden je z zadrgo, drugi pa z elastiko.


 Tretja pa sploh ni torba, ampak  je le majhna toaletka , ki lahko skrije tudi krtačo za lase...kot dodatek sem naredila še etui za mobilnik.
Ni še konec...nastala je še  torbica za piknik, ki jo krasi roža iz filca. Ostanek blaga, pa pokriva košaro, ki bo primerna za velikonočne dobrote...



Ob vseh teh rožah pa se spodobi nekaj snežnega...še ena preoblečena beležnica, tokrat za zapiske o snežnih dogodivščinah...


Pa še majhno presenečenje za današnji razgovor...držite pesti, da se dobro obnese...




Toliko za danes, hitim na razgovor in kasneje na roditeljski sestanek. Naredite si čaroben dan!


2 komentarja:

  1. Madonca, si pridna. Kdaj vse to uspeš, saj s torbami ni malo dela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, hvala za pohvalo;-). Ker sem torb-potovalk naredila kar nekaj prejšnje leto, mi sedaj torba ne vzame toliko časa, bolj me okupirajo barvne kombinacije, pa iskanje zadrg, trakcev, pa gumbov, ker pač nikoli nimam tistega, ki bi najbolj ustrezal.

    OdgovoriIzbriši