petek, 25. januar 2013

Papirčkanje...

Včeraj sem dobila novo šablono rožice in to celo iz Amerike...To poudarjam zato, ker sem jo res drago plačala...pa ne zaradi rezila samega , ampak zaradi poštnine in naknadnih carinskih dajatev. Res sem že veliko stvari kupovala preko spleta, ampak kaj takega pa še ne...toda vse je enkrat prvič in vem, da zagotovo več nikoli ne vzamem artikla, ki ga dostavljajo s Fedexom...sicer je res hitro dostavljeno , toda ne pomnim, da bi za nekaj, kar gre v navadno pisemsko pošiljko plačala 22$. Kaj hočemo, če pa nisem zasledila nikjer ugodneje, želja pa je bila velika. No, poštnino bi brez dvoma hitro prespala, ampak carinskih zadev pa ne, saj so si vzeli celih 23,25€ in sicer za prijavo, vnos in manipulacijo pošiljke 10€, od tega še 2,50€ za stroške bančne garancije, ostalo pa je itak davek. Poleg tega, sem jim morala po faxu poslati kopijo računa, osebne podatke in to emšo, davčno...malo je manjkalo, pa bi našla rubriko za številko moderca...haha...ampak tako pač je, plačaj ali pa enostavno ne dobiš že plačane pošiljke s poštnino vred. Nič jokanja več...veselo na delo. In to je nastalo:
-beležka in darilce z veliko precenjeno rožico;

ter poskus izvedbe okvirja iz papirja...se mi zdi da ni tako slabo izpadel, potrebuje le še nekaj izboljšav.

Pa sem res bila besna, ko sem se toliko razpisala...

Ni komentarjev:

Objavite komentar