sobota, 19. januar 2013

Darilne vreče iz blaga s prav posebnim sporočilcem....

Najprej zjutraj sem dokončala "grelnik za kavo", ker glede na to, da kavo pijem tudi po uro ali več, to nujno potrebujem...seveda to ni navadna skodelica , ampak prava xll skleda...






Lotila sem se že izrezanih vrečic za planirane in ne planirane slavljence in iskala prave besede, ki bi vsaj kakšnega planiranega slavljenca pravilno označile...In tako so nastajale in čas je tako bežal, da sem skoraj pozabila skuhat kosilo...po kosilu sem še vpeljala vrvice in tukaj so:












Za danes nič več šivanja , že sinoči sem poiskala volno in ob filmu nasula prve zanke...pozimi se baje štrika...

Aja, še en šal je bil v delu , pa mi volna ni preveč všeč, verjetno bom volno raje porabila za kaj drugega, ker se mi zdi za šal prekičasta...kaj pa vi mislite, naj nadaljujem ali se lotim paranja, kar pri tej volni ni problem: 1,2,3 pa šala več ni...




2 komentarja:

  1. Meni so ti šali všeč. Drugače pa - spet si bila super produktivna, krasne stvari so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej hvala...uživam v ustvarjanju, kaj se teh "mozart" šalov tiče, saj sem jih kar nekaj spletla, ampak ta je take posebne barve, sicer se ujema z veliko odtenki, kaj pa vem, bom ga pustila malo na čakanju...

    OdgovoriIzbriši