petek, 18. januar 2013

Ljubezen je v zraku...

Vsega po malem, bi lahko rekla za včerajšnji dan, ampak vse se je vrtelo okoli ljubezni...

Seveda ob obilici snega, stežka govorim o pomladni zaljubljenosti,  vendar je dejstvo, da se 14. februarja praznuje dan zaljubljenih... in tako sem začela...čudoviti čeveljčki, katerih navodila sem našla tukaj, seveda sem jih priredila...nastali bodo še kakšni, ker so res kjut...



Potem sem se spomnila  , da imam še nekaj "ne oblečenih" Tildinih zajčkov , ki sem jih šivala prejšnjo Veliko noč ...in ker je letos vse na  kupu , velika noč že marca, sem se lotila oblačilc in takoj oblekla srečno poročena para...







...ob šivanju srajčke za zajčka se mi je utrnila zamisel za beležnico in "tada" nastali sta dve malo zaljubljeni srajčki...



Lep petek in seveda še lepši vikend!

Ni komentarjev:

Objavite komentar