sreda, 9. januar 2013

Moj novi pomočnik



No pa je srečno prispel...Preko amazon-a sem naročila tole mašinco in je prispela presenetljivo hitro, sicer je poštnina znašala 40 €, toda vse ima svojo ceno. Naročila sem jo 22.decembra, pred prazniki in dostavljena je bila že v soboto 5. januarja. 
Ko kupujete električne naprave preko luže bodite pozorni na njihov drugačen kabel in njihovih 120 voltov v električnem omrežju. Pretvornik sem kupila za dodatnih 28 €, tako, da me je zadeva stala dobrih 300€, ker poleg poštnine zaračunajo še davek... 
Že pozabljeno, saj je bil Božiček milosten in je nekaj primaknil...




Po hitrem postopku si je pomočnik zašil dodatne pomočnike in sicer malo želvico, ki nosi vse pripadajoče nogice te mašince. Ostanki blaga oziroma majhni trikotniki, ki so ostali od šivanja vreče za želvo, so oblikovali liziko, ki čuva bucike. In sedaj novim podvigom naproti...






Ni komentarjev:

Objavite komentar