petek, 2. maj 2014

Tika- taka

Ura tik taka... 
...kratek slikovni postopek za izdelavo ure...


 ...najprej   z akrilnimi barvami pobarvamo ozadje in številčnico...
...potem dodamo želeni  motiv decoupage papirja oziroma servietke ali rižev papir...
...pri meni je tokrat prišla v poštev Provansa, sem pač oboževalka sivke, pa naj raste kjerkoli...
...ker pa je bil motiv premajhen, sem problem rešila, da sem ga razdelila na tri dele, 
konce, kjer ga je zmanjkalo, pa porisala, da se zdi, kot da se slika nadaljuje ...
...polakiramo, okrasimo, jaz sem dodala metulja s transfer papirja, dodamo urni mehanizem, kazalce, baterijo in že dela tika taka...


 Da pa čas res hitro teče, je največji pokazatelj moj vnukec, ki bo kmalu dopolnil 8 mesecev...

2 komentarja:

  1. Krasno si nam prikazala tvojo mojstrovino od začetka do konca,
    vnukec je pa šarmer
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tamara, ura je narejena res čisto na lahkotno, brez kiča, kar se pa tiče vnuka, res sem ponosna babica, čeprav si včasih težko priznamo svojo starost...kako le, ko pa smo v srcu še čisto otročji....

    OdgovoriIzbriši