ponedeljek, 12. maj 2014

Sladka objava...


Danes sem se malo poigrala z lesom, potem pa me je glede na izdelek prijelo, da bi nekaj spekla in ker sem pred kratkim kupila podlago za makrone, sem se odločila za en kratek test...


 

Macarons, makroni, macaroons... Ne, nikakor ne govorim o makaronih kot testeninah.
Makroni so zame namreč ena najboljših sladic na svetu. 
Pravijo pa tudi, da so najbolj muhasti za peko...Podobno muhasti kot sufle, ki prav tako izvira iz Francije.


(za približno 34 polovičk - 17 makronov)

  • 45 g  mletih mandljev (mandljeve moke)
  • 75 g  sladkorja v prahu
  • 10 g sladkorja
  • 36 g beljakov 
  • po želji barva za živila ali 2 jedilne žlice kakava v prahu

Predpriprava:

Beljake stehtamo en dan pred peko in jih pustimo v pokriti posodi na kuhinjskem pultu. Temu se reče staranje beljakov (egg white aging, če boste brskali po spletu . 
Jaz tega z razlogom, ker sem se pač nemudoma odločila za peko nisem naredila, zato da lahko opravičim neuspele makrone...hahaha...
Zakaj je to sploh potrebno? No ja, menda s staranjem beljaki zgubijo nekaj tekočine. 
 
Še preden zmešamo beljake, zmešamo mandljevo moko in sladkor v prahu skupaj in večkrat presejemo mešanico skozi zelo fino sito.
Sedaj stepemo beljak v peno.
Ko se začnejo delati mehurčki, dodamo ščepec soli ali kapljico ali dve limoninega soka. To so sredstva, ki pomagajo utrditi sneg iz beljakov . Dodamo še sladkor.
 
Stepamo na nizki hitrosti, dokler se sneg ne začne strjevati (v angleščini piše, da se na metlici naredijo "soft peaks - ali mehki vrhovi . Nato še naprej stepamo (na srednji hitrosti) dokler sneg ni tako trd, da ga lahko obrnemo na glavo in ostane na mestu (v angleščini so to "hard peaks ali trdi vrhovi na metlici".
Najbolj pomembno je, da bomo beljake prelagali z loparčkom zelo nežno, ko bomo postopno dodajali mešanico kakava, sladkorja v prahu in mletih mandljev. 

Z maso napolnemo vrečko za brizganje z manjšim okroglim nastavkom - ali kar navadno plastično vrečko za živila. 

Pustimo jih počivati cirka 30 minut, da se na njih naredi skorjica, pečico ogrejemo na 150 stopinj, pečemo pa jih pri 140 stopinjah približno 20 minut.

Pekač damo iz pečice in počakamo kakšne 5 minut, preden polovičke odstranimo iz peki papirja/silikonske podloge. Če bomo preveč neučakani, se nam lahko zgodi, da bo dno makronove polovičke ostalo na papirju/podlogi.
Po dva in dva zlepimo skupaj s kremo ( jaz sem jih zlepila s karamelnim prelivom)
Priznam niso mi uspeli vizualno, ampak okusni so zares...morda jih sčasoma pogruntam, verjetno takrat, ko bom vedela kakšno temperaturo kaže pečica, saj je čas že dolgo nazaj zabrisal številke na gumbu za uravnavanje temperature. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar