ponedeljek, 26. maj 2014

...na sončku...

Vsak sončni žarek se trudim izkoristiti in ko se sonček le za hip  umakne ali ga prekrije oblak, stečem v hišo, na hitro sešijem zastavljene elemente in hitro spet na svež zrak...
...sem že razmišljala, da si šivalni stroj prinesem na dvorišče, ampak sem prišla do zaključka, da se  tudi nekaj rekreacije prileže...
Vmes si kaj premislim in drugače zastavim,

 spet vmes izkoristi trenutek moj psiček Arči in zaščiti dele torbe pred vetrom, ter da za vedet, da je  res  koristen čuvaj...


Potem me  vmes velikokrat zmoti mati Narava s svojimi prečudovitimi izzivi in spet me zamika poslikat kakšno platno z makovimi cveti, kajti tokrat imam model v živo...

In ena velika torba je sešita že  pred delavnico...velikost je ravno prava za na plažo...torej sonček ne skrivaj se...


Ni komentarjev:

Objavite komentar