sreda, 11. marec 2015

ROSIER; delavnica z Letizio Barbieri

Danes sem ponovno uživala v družbi simpatične Letizie Barbieri...tokrat smo ustvarjali meni najljubšo njeno umetnino na delavnicah ,  imenovano Rosier...
...že samo ozadje je zanimivo, saj smo ga pobarvali v dveh odtenkih in pokapljali z alkoholom...učinek je čudovit, malo me spominja na čase, ko sem barvala na svilo in takrat sem pogosto uporabljala grobo in sipko sol, ki je na barvani svili pustila podoben efekt...
...potem smo na roko narisali vrtnice , jih pobarvali in občrtali z belo konturo za steklo...

...polna vtisov se iz srca zahvaljujem Letizii, za vso prejeto znanje in srčnost; kot piko na i , pa sem zadela , ko sem ji poklonila skromno darilo- tolaletko, saj je povedala, da je strastna zbiralka raznih torbic in toaletk, pa tudi barva je baje njena najljubša...
G R A Z I E  Letizia in upam , da se kmalu spet vidimo...











Ni komentarjev:

Objavite komentar