nedelja, 15. marec 2015

...poskus...

...spet se vračam v ustaljene tire in danes res ni bilo viška časa za ustvarjanje, kljub temu mi radovednost ni dala miru in sem morala vsaj pred zaključkom dneva poskusiti kupljene artikle in obnoviti pridobljeno znanje...
...ker sem seveda kupila le fine gliterje "like a diamand", sem se znašla po svoje in preostali postopek improvizirala...se pravi, da sem vrtnico in listke pobarvala s  copic flomastri, vse skupaj je veliko hitreje, kakor na delavnici,ko smo s pinceto odstranjevali negativ in uporabili še zelene in rdeče bleščice,  je pa učinek res za odtenek slabši...
...na tak način lahko uporabimo tudi negativ...sem pa tudi ugotovila, da bo potreben nakup nove pincete, saj je tista, ki smo jo uporabljali na delavnici resnično enkratna...spet bo trpela denarnica...


...pa ne tega delati v dnevni sobi, kakor sem jaz...sploh če si nevešč...no ja nekaj dni se bo malo bleščalo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar