sobota, 14. marec 2015

Elenora Scifo, Stamperia in album

Elenora Scifo je predstavnica in uradna demonstratorka podjetja Stamperia. Ustvarja že celo življenje, njene dolgoletne izkušnje na področju vsestranskega ustvarjanja pa jo postavljajo za najboljšo učiteljico ekipe Stamperia. Skozi različne tehnike in uporabe različnih materialov izraža svoje ideje, ki jih kot učiteljica predstavlja na številnih delavnicah v domači Italiji, kot tudi drugje v svetu.

In  kot pravijo, da je sladica za na konec, je tudi moja najljubša delavnica na koncu, in čeprav se že pozna utrujenost, me iskrice v očeh izdajo, da uživam sto na uro...to so doživetja, lepi spomini, saj sem res zaljubljena v Italijo, v njihovo eleganco in verjetno največja fenica Stamperie...
...imela sem srečo, saj sem delavnici prisostovala sama in Elenoro , Aleksandro in Lucijo imela čisto zase...





Za lažjo predstavo; vse skupaj je izdelano iz papirja 30x 30 cm...




Ni komentarjev:

Objavite komentar