petek, 1. julij 2016

...lazy day...

...obeta se tih,  len  dan, druženje z vnukom , zvečer pa upam na lep zaključek dneva na tradicionalni prireditvi UJEMI RITEM SVETA DOMA v mojem domačem kraju na Zgornji Velki, kjer se bodo predstavile folklorne skupine iz Srbije, Kazahstana, Bolgarije, Češke in Slovenije.

Pri meni doma je kljub odsotnosti vse po starem, le par šmarnic ima že drug zarod v garaži in ga skrbno varuje in hrani... 






Ognjič v vrtu me spominja na sonce in me spravlja v dobro voljo kljub oblakom , ki trenutno zastirajo sonce.


 Mak , ki poganja med tlakovci, še  kar vztraja  v  skromnosti ...

...in Ditka mi je danes pihala na dušo s svojim novim komadom , poezija Ferija Lainščka ji je pisana na kožo...Čestitke in hvala za vokalno razvajanje...
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar