četrtek, 28. julij 2016

...drugi dan likovne avanture...


...najprej jutranja kavica, potem pa veselo na delo...
...delovni kotiček pod lipo me je že nestrpno čakal, pravzaprav so mene že pošteno srbeli prsti...

 ...pobarvala sem drugo platno in ko se je sušilo, delala detajle na prvem...
...potem smo dobili hrtji obisk in ker so hrti znani kot mirni in prijazni psi, smo Suzan in Gerryja,  medtem ko sta po sprehodu počivala, uporabili kot modela...

 ...drugo sliko , sem si zamislila kot kombinacijo odtisa zavese , zlatih lističev in vrtnice...



 Medtem ko sem drugo končala, prva še nima oznake ok in bom jutri še tuhtala, kako jo zaključiti. 
 

...ugotovile smo, da lepše zgleda vertikalno...


...ogled drugih umetnin udeleženk in čas se je spet prehitro iztekel...







 Jutri pa novim izzivom naproti...

Ni komentarjev:

Objavite komentar