četrtek, 16. oktober 2014

...potep in odklop...

...čeprav skoraj vsak dan naredim kakšen izdelek, nenapisano pravilo, da "en izdelek na dan, odvrže vse dohtarje stran", je današnji dan minil brez ustvarjanja, je pa bilo kar nekaj nakupovanja ustvarjalnih pripomočkov...
...najprej pa sem šla v knjižnico Šentilj po novo zalogo knjig, potem  na predčasne volitve, to pa zato, ker je vse  skupaj v isti stavbi in tudi zato, ker   si z volitvami ne mislim kvariti nedelje. Zatem pa so sledila malo bolj vesela opravila, kot je obisk ustvarjalnih trgovinic v Mariboru, aja, pa da ne pozabim, ker sem prav danes dobila paketek iz  mavelu.com,   sem bila pri izbiri in zapravljanju denarja bolj skromna...vseeno se je pa spet , nabrala lepa zalogica...
... nadaljevala sem z vožnjo pa naši lepi Sloveniji, preko Malečnika v Lenart, pa v Benedikt in vse do Gornje Radgone, seveda sem zavila v mojo priljubljeno gostilno Adanič, kjer sem se po celodnevnem postu,  prijetno napokala in to tako, da sem sladico odnesla domov in si jo privoščila ob gledanju televizije- po desetih dnevih brez tv, interneta in telefona , sem si zaslužila ogled filma ob grizljanju kostanjeve torte, ki je bila božanska, pa čeprav brez smetane...
...




Bil je čudovit dan...

Ni komentarjev:

Objavite komentar