nedelja, 26. oktober 2014

...inspiracija...


...še vedno sem pod vplivom včerajšnje delavnice...
...pozabila sem omeniti dobrote, naše  ustvarjalne Darje, znane po blogu Metuljčica ustvarja ...Metuljčica, res občudujem tvoj nakit in voščilnice, še najbolj pa tvojo pozitivnost in občutek za ljudi...
...zaradi vseh teh dobrot je današnje kosilo izgledalo tako...

...da ne pozabim naučenega, sem ponovila postopke od včeraj...
...in to je moja umetnina danes, malo večje platno, posvečeno mojemu  vnuku...
...izbrskala sem staro fotografijo, improvizirala večino medijev, poiskala stare gumbe, stare dele ur itd...





 

2 komentarja:

  1. Tole si pa naredila zelo,zelo lepo.Izbrala si čudovite barve in kup zanimivih dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole si pa fantastično nacumprala. Ne morem in ne morem se nagledati te slike. Res je fantazija. Škoda, ker se v našem koncu ne najde kakšna taka dečva, ki bi vodila podobno delavnico. čao

    OdgovoriIzbriši