sobota, 18. oktober 2014

...delo in relax...

...kakor sem v prejšnji objavi združila potep in užitek, tako v tej prevladujeta delo in ustvarjalni relax na drugačen način...
...delo je minilo v smislu zelenih prstkov in blatnih nohtov, saj je v teh lepih, jesenskih dnevih, potrebno urediti okolico in seveda vrt pripraviti na počitek...
...posadila sem zimsko čebulo, "naflancala" solato, porezala sivko in grmovje...
...večer pa je minil v relaksu, ob mehki volni in po dolgem času kvački...

Mika me torba, morda bo blazina, če pa grem po več volne pa bo odeja... 
... Sedaj me mika splesti kakšno kapo iz knjige:
Prav tako me mika preiskusiti nove šablone in štampiljke iz Mavelu.com ter Arta...res pogrešam malo papirčkanja...
Toda dan bo prinesel svoje...prepustila se bom toku življenja, saj naredi vedno prav...
"Čas je naša najbolj dragocena sestavina, naše največje bogastvo; ker se v njem nahajajo naš uspeh, naša sreča, naša usoda."  (Orison Swett Marden)

Ni komentarjev:

Objavite komentar