petek, 6. junij 2014

Scor-pal

Scor-pal pripomoček, ki se mi je zdel trenutno nuja...prav danes kupila v Art-u, že uporabila, saj sem prejšnje škatle zapogibala ročno, kar je zelo zamudno...
...vesela, ker je enostavno cool...
...žalostna, ker sem nekje založila novo šablonco, kupljeno pri Mavelu...prebrskala smeti, pospravila sobo, nikjer ne duha ne sluha...naredila samo poskusni odtis na platno...morda jo najdem, ko jo bom najmanj iskala...imela pa sem namen narediti platnene blazinice sivke, na platno našiti še perle in bleščice, ampak vse ob svojem času, morda pa je čas, da spet kaj nakupim pri Marini...


In ker je trenutno prioriteta sivka, ki ni le okras za oko, ker se opojni vonj čuti po vsem dvorišču, obenem pa vse skupaj oddaja zvok brenčanja čebelic, ki res pridno srkajo medico, sem naredila blazinico brez prej omenjene šablonce...

Ni komentarjev:

Objavite komentar