četrtek, 15. avgust 2013

šal...


Zdaj ko se je malo ohladilo  popolnoma spontano pomisliš na bližajočo jesen...
... letos so mi všeč pastelni toni, ki so povezani s prejšnjo objavo in katero blago mi je kupila hčera...
...idejo za ta šal pa sem ukradla in sicer včeraj v trgovskem centru Europark, ko sem v Artu kupovala nove zaloge materiala za ustvarjanje...
...prijazna prodajalka mi je namreč namignila, da ima namen iz blaga, ki sem ga spet  kupila in se ujema s trakci, papirjem, gumbi in še marsičem, sešiti šal...
...pa sem jo prehitela...
...šal mi je sicer dal kar malo vetra, čeprav zgleda zelo enostavno...
...narobe sem sešila in ko sem ga hotela obrniti, seveda ni šlo in sem mogla kar malce pomisliti, da sem odpravila napako...
Iskrena hvala za idejo...
Uporabila sem tudi trakec z napisom "Handmade with love", ki sem ga prav tako kupila  v prej  omenjenem Artu...
Meni je všeč, verjetno bo nastal še kakšen, zdaj ko vem, kako se ga sešije ;-)


Ni komentarjev:

Objavite komentar