četrtek, 22. avgust 2013

Nekaj proti prahu...

Končno je tudi moj šivalni stroj dočakal preobleko, ja ta novi, ta stari ni tako občutljiv na prah, glede na kilometrino...moja Bagatova Ruža je kupljena pred dobrimi dvajsetimi leti in ko so bili otroci majhni, je sešila kakšne hlače ali aplikacijo , potem pa je nekaj časa samevala, vse do trenutka, ko sem pred časom sprejela odločitev, da bi več časa porabila za moje ustvarjalno izražanje....najprej sem risala, potem na veliko kvačkala prtičke, ko sem se naveličala, sem papirčkala, pa spet pletla in nazadnje prišla do zaključka, da je hitreje kaj na hitro skrojit in voila en, dve, tri imaš izdelek končan...no, na razstavi v Lenartu sem v predstavitev zapisala tele stavke in mislim, da dodobra držijo...
No in tako izgleda preobleka, ki bo ščitila stroj pred prahom, zdaj , ko se šolska vrata ponovno odprejo...no tu pa tam pa jo zagotovo odkrijem, da sešijem kaj za dušo, prijatelje ...


Ni komentarjev:

Objavite komentar