ponedeljek, 12. avgust 2013

Nov začetek...

Čakala sem novo prelomnico, da znova ovekovečim moje stvaritve, ki se jih je kar nabralo...veliko jih je šlo v druge roke, seveda brez predhodnega nastavljanja fotografiranju.
Čakala sem res predolgo ...

Mimo je razstava, mimo so premnogi prazniki in praznovanja in seveda mimo je ogromno majhnih darilc, čestitk, vizitk, rožic....

In ker me kmalu čaka  prijetno obdobje, ko bom novopečena babica in ker vem, da bo iz tega razloga prišlo do veliko ustvarjanja in verjamem, da mi bo malo bitje v veliko inspiracijo, je morda danes pravi čas, da ponovno aktiviram mojo sončno stran...

Letos je bilo veliko sivke, zato bo ustvarjenih veliko dišečih daril. Do konca poletja, bom ustvarjala toaletke, ki bodo morskega navdiha. Delala bom razne obeske, igrače...

Najprej pa naj vam predstavim ustavljalca vrat, ker v tej poletni vročini odpiramo okna in vrata na stežaj in ker sem doma na vrhu hriba, je veter redni spremljevalec potepov skozi hišo...
In naj bo torej v obliki hiške, napolnjen z piro in ješpernom...





Ni komentarjev:

Objavite komentar