sreda, 3. avgust 2016

...masterpiece...

...poletni čas vpliva name ustvarjalno in v nekem trenutku šivanja torbe iz jeansa , me je popadla takšna posebne sorte ustvarjalnost...
...košček za koščkom, brez vednosti, kam me pelje cilj, brez kroja, bucik ...
Že dolgo sem se poigravala z mislijo, da naredim kakšno odštekano obleko iz jeansa in danes sem se lotila projekta čisto nepričakovano...
...deloma sem si izpolnila željo,  na koncu sem si  delo olajšala in krilo prišila na majico...


 ...všeč mi je poigravanje z različnimi kosi kavbojk, sprva sem si krilo zamislila drugače, spredaj krajše in zadaj podaljšano, ko pa sem si oblekla, sem spoznala, da  veliko bolje izgleda na  pol dolgo in na pol kratko...









 Domišljija je pomembnejša od znanja. Albert Einstein


Ni komentarjev:

Objavite komentar