četrtek, 9. julij 2015

...art kamp Maribor...

...v mestnem parku se  bo še dva dni, vse  vrtelo okoli delavnic in stojnic, skratka,  dogaja se raj za ustvarjalce, pa tudi za ljubitelje glasbe in kulinarike je poskrbljeno...
...nekaj je na novo postavljenih stojnic in delavnic,  nekaj stalnic, brez katerih preprosto ne gre, skratka za vsakega se nekaj najde...
Tokrat me je fascioniral les in moja šibka točka tekstil...
Pri rokodelcu Matiji Rižnerju, sem se poskusila v oblikovanju lesenega obeska, ki ima posebno noto, da je tudi dišeč...
Ko si obesek ali gumb za srečo obdelamo s smirkovim papirjem do želene oblike, zvrtamo luknjo ali luknje, odvisno ali želimo obesek ali gumb, kanemo na les kapljico eteričnega olja ( moj obesek seveda diši po sivki),  po želji les še dodatno namažemo z mandeljevim oljem, tako dobi posebno barvo, vstavimo vrvico in to je vsa umetnost...
Matija Rižner je  razvil linijo lesenih izdelkov Esen,  ki v človeku prebujajo vez z naravo. V oblike vnaša esenco življenja, s katero bo lesen izdelek podpiral živo hrano.  Dela unikatne kuhinjske deske, žlice in kuhalnice, ki  lahko služijo kot čudovita darila.
Da ima tudi druge vrline sem izvrtala na YouTubu, uživajte v predstavi...









 Izdelala sem rožico in jo podarila najmlajši udeleženki šivalnice...


Veliko je dogodkov in tudi pasjeljubci so vljudno vabljeni po kakšen nasvet in seveda na sprehod po parku...


Za vse ljubitelje knjig pa obilico zabave na bralni plaži, kjer se prebirajo knjige,  obenem se dogajajo različne zgodbe, na prostoru imenovanem Knjižna bolha ali  menjalnica knjig , se knjige podarjajo , zamenjujejo in brez vsakega plačila krožijo med ljudmi...
Druga zgodba se imenuje : Bookcrossing , kar pomeni potujoče knjige... Na www.bookcrossing.com jim BCID (identifikacijske) številke dodelite, jih z nalepkami opremite ter jih v svet spustite. Na dolga potovanja, vredna branja in iskanja.
Potem je tukaj :Tiha knjiga ali  izdelovanje knjige velikanke iz blaga, Public jam strip – ko sami ustvarjamo strip ter seveda svet pravljic in razne delavnice...

     Zanimiva mi je bila  tudi izdelava uhanov iz kuruze...
Pri vseh mizah ob stojnicah je bilo vedno polno radovednežev, vključno z mano...




Ni komentarjev:

Objavite komentar