ponedeljek, 6. julij 2015

...Art Kamp - družinski festival ustvarjalnosti...

Na Art Kampu se res najde za vsakega nekaj... čuti se UTRIP KULTUR , skozi festival družboslovja in kultur, kjer se srečujeta etnologija in dediščina! 

Kulture sveta in domovine. Glasba in glasbila, ples, jeziki, običaji, stare obrti, igrače, igra … skozi predstavitve in delavnice raziskujemo sebe in svet, pisan kot cvet.

Potem se dogaja veliko igre, izdelujejo se razne igrače, igrala, igrajo se igre na igralni jasi...

Da pa tudi brbončice odkrivajo svoj svet, poskrbi skozi Inštitut S.U.R.F,  Danilo Ivanuša in festival kulinarike : LJUBEZEN NA KROŽNIKU – KUHINJA Z DUŠO.

Kulinarika je umetnost. Je način, kako pripravljamo in zaužijemo hrano. Je doživljanje hrane ter zmožnost pri tem uživati, doživljati okuse, barve, vonje in tudi zvoke v vsej polnosti in žlahtnosti.


Privoščila sem si Zvitež - a ...

 Zaneslo me je tudi k Vesni Gomboc, ki je organizatorka BRALNE PLAŽE – literarne zabave in

KORENIN SRCA, kjer korenine srca povezujejo ljudi in humanitarne, prostovoljne organizacije, ki delujejo na področju zdravstva, sociale, vzgoje in izobraževanja.

Zanimiva izkušnja mi je bila, srečanje s sitotiskom, daljna želja, ki se je končno uresničila...Iz teh koščkov blaga,  bo v bližnji prihodnosti, nastala torba...





Nato sem se razvajala v RAZVAJALNICi, kjer se sprosti in neguje duh...Privoščila sem si refleksno masažo stopal pri Jasmini Erjavec...




...za konec sem si še iz kamna, ki se imenuje lojevec oz. milni kamen izdelala obesek pod vodstvom in nasveti predavateljic Walfdorske akademije ter  uživala v  indijskih zvokih na glavnem odru...





 Cheesy & Busy


...veliko je zgodb, ki se dogajajo in vse so vredne ogleda...
Posadi svojo raslino in si jo odnesi domov...
Učenje kretenj za gluhoneme...
Izdelaj svojo lončeno posodo...
 Za vsakega nekaj se najde...Vabljeni ...


Ni komentarjev:

Objavite komentar