torek, 15. julij 2014

...razvajanje...

...včeraj sem se razvajala na vse možne načine...najprej sem si privoščila kopanje, masaže, občutila sem tudi božanje sončka, kolikor ga je popoldan naklonilo nebo in kasneje sem brbončicam naklonila uro uživanja ob zadnjih češnjevih jedeh za to leto...
...in ta menu, moram deliti z vami, če se boste morda drugo leto potepali po Gornji Radgoni , se ustavite v gostilni Adanič v vasi Mele, kjer vas bodo zagotovo kulinarično razvajali...
Pred časom , ko so bili dnevi špargljev, sem bila deležna tudi njihovih dobrot, vendar me šparglji ne privlačijo, kakor češnje...

...in kako to zgleda na krožniku... nikoli  si ne bi mislila, da je žajbelj lahko tako okusen, ko je hrustljavo zapečen...



Bilo je res prečudovito, komaj čakam na dneve bazilike, ki bodo v kratkem...
...ob vseh teh dobrotah moje skromno ustvarjanje ob bazenu, skoraj ne pride do izraza, pa vendar, uspelo mi je dokončati celo dva majhna prtička, pa naj tudi njiju postavim na ogled...


Ni komentarjev:

Objavite komentar