ponedeljek, 21. april 2014

Slišala sem ptičko pet, zapela je ku-ku...

Saj veste tisto o ptici kukavici...ko prvič slišiš na pomlad kukat kukavico, moraš požvenkljat z drobižem v žepu in potem  dobiš možnost, da problematika finančnih zagat vsaj za eno leto izgine iz tvojega življenja...moji žepi so zvončkljali tako, da bom verjetno rešila slovensko krizo...
...glede na to, da sem letos zelo vraževerna, kajti na cvetno nedeljo me je oče prepričal, da sem štirikrat obkrožila hišo, češ, da je tako svetoval župnik pri maši...sicer ne vem za kaj je to dobro, če ne že za kaj drugega, sem spoznala, da je dobro za mojo fizično kondicijo...
No, danes sem ob poslušanju kukavice nabrala lep šopek...

...in če  tisti krogi okoli hiše kaj pomenijo, trenutno sanjam o hišici na morju...zaenkrat pač takšni iz blaga...

...pa še moja sivka, ki je v simbiozi z gozdnimi jagodami...oboje omamno diši in je tudi okusno...letos nameravam raziskovati kulinarične dobrote iz sivkinih cvetov...

Ni komentarjev:

Objavite komentar