torek, 1. april 2014

Delavnica

Zdaj, ko sem free, se moje delo v OŠ Sladki Vrh, še zdaleč ni končalo. Pred odhodom sem obljubila, da bom organizirala delavnico, na kateri bomo izdelovali škatle. Obljubo izpolnjujem, le papirje še uredim, da bo vse uradno in po zakonih. Vabilo pa lahko objavim prej:





Spoštovani učenci, starši in vsi, ki bi vas utegnila zanimati

USTVARJALNA DELAVNICA

V OŠ Sladki Vrh organiziram ustvarjalno delavnico, KAKO IZDELATI SVOJO ŠKATLICO .

V kolikor bo čas dopuščal,  bomo izdelovali tudi voščilnico  v barvah pomladi, s katero bomo polepšali dan naših bližnjih.

Cena delavnice je 5 €, v ceno so všteti vsi pripomočki in material, ter kakšen manjši prigrizek, na delavnico prinesite le dobro voljo in veliko ustvarjalnega navdiha ter kakšno staro majico, saj bomo tudi barvali.

Ustvarjalna delavnica bo v petek 11. aprila 2014 , ob 17 uri,  v prostorih OŠ Sladki Vrh, trajanje delavnice je približno dve uri.


Zaradi organizacije prostora in materiala je predhodna prijava obvezna (na telefonsko številko 070 718 788 – Natalija ali na e-mail: natalija.krambera@gmail.com)
Škatlice si lahko ogledate na mojem blogu : sončna stran- nonšalans,
pod objavo Škatle in platno .


Pa še nekaj cvetočega, ki raste pred mojim vhodom...


1 komentar: