četrtek, 8. maj 2014

...koristno....

Stojalo, ki bo zagotovo večkrat uporabljeno za razstavo ustvarjenih eksponatov, je že začelo svoje koristno poslanstvo...Včeraj sem med drugim bila iskalka dekorativnih izdelkov za torto...Fant, ki gre k birmi, bo deležen torte velikanke in ker je gospe, ki je izdelala torto,  zmanjkalo časa za izdelavo dekorativnih rožic, me je prosila naj ji izdelam papirnate...
...ker sem vseeno mnenja, da mora biti vse kar je na torti užitno, sem se ponudila, da pogledam, kje bi se lahko dobilo kaj lepega in dobrega...
...pregledala sem vse slaščičarne kar jih poznam in povsod dobila odgovor, da jih je potrebno predhodno naročiti, pa še le teh ne delajo povsod...
...bila sem tudi v učni prodajalni srednje šole za prehrano in živilstvo, pa mi je gospa prodajalka žalostno povedala, da je enostavno premalo otrok vključenih v šoli in komaj zmorejo peko, da pa za dekorativne artikle, preprosto zmanjka časa...
V Sparu se našla nekaj rožic, vendar so bile roza barve in niso prišle v poštev...ni mi preostalo drugega, kot da naredim papirnate...še nekaj zelenih listov in upam, da bo birmanec vsaj na fotografiji zadovoljen...kar se pa tiče torte verjamem, da bo okusna, to pa je zagotovo najbolj pomembno...

Ni komentarjev:

Objavite komentar