četrtek, 4. avgust 2016

...moja duša na platnu...

...danes je pričetek drugega dela likovne kolonije na Tratah,  na gradu Cmurek, tokrat popoldanska... 
...polna pričakovanja sem si kupila kar dva velika platna in upam, da uspem poslikati vsaj eno, saj tokrat kolonija traja le tri dni. Sašina iztočnica je spet kič, sama pa sem se odločila, da na platno dam svojo dušo, kar je tudi moto in naslov... 
...najprej pa sprehod po gradu Cmurek...
...sedaj se tam poleg starih razstav, odvija še razstava Neskončne t(T)rate  norosti...
Na vratih so zgodbe , nastale po pripovedovanju zaposlenih in preživelih umsko zdravljenih stanovalcev...







...polna čudnih vtisov, sem na starem prostoru pod lipo, pobarvala podlogo platna in nanj narisala prav posebne rože...


 Na rože rosi bakreni in zlati dež, jutri še dokončam linije z barvami...
...drugo platno je asociacija  plesa milnih mehurčkov, katere  pihava z vnukom ...
 ...pomagala sem si kar z wc rolico Palome...


... igra senc je pod drevesom čarobna...


 
...tudi ples žuželk ima svoj čar...
...jutri pa bom spet plesala s čopičem pod staro lipo, ki bi, če bi govorila povedala na tisoče življenjskih zgodb...
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar