nedelja, 16. februar 2014

Ljubezen...

No mene na Valentinovo ni zadela ljubezen, pač pa bolezen...čez noč,  mi je zmanjkalo glasu, počutje je za silo in največja želja za vikend, so skodelica vročega čaja, toplo cartljanje na kavču ob gledanju romantičnih filmov...kljub temu je  strast do ustvarjanja , premagala vse težave, sploh ker sem za valentinčka od našega učitelja likovne in tehnike dobila belo pobarvan košček lesa ( za informacijo velik je 21 x 17 cm) in je sedaj že v barvah poletja in seveda moje ljube lavande... No, tako izgleda moje slikanje z akrili po ne vem kolikšnem času...morda sega celo v srednješolska leta, hahaha...
Pa pohvalit se moram, da sem končno naredila zastavice za rojstne dneve,  dobrodošlico in podobno. Moja velika želja že od nekdaj. Tukaj sem jih le zasilno namestila za slikanje, vseh skupaj je pa štirinajst ...svetloba kot vedno katastrofalna in verjetno je moj naslednji nakup kvaliteten fotoaparat, ker moj telefon vseh teh naporov ne zmore več...



1 komentar: