sobota, 18. januar 2014

Relativno dober teden...

Zakaj samo relativno!? Nikoli ni vse tako dobro, da bi lahko bilo popolno...so dobri trenutki, kakor je vmes tudi nekaj slabih...takšno je pač življenje...pa tudi ljudje smo postali bolj zahtevni...vsaj jaz...
Upravičeno lahko trdim, da sem uspešno načrtovanje , nadaljevala v uspešno realiziranje.
Kaj se tiče nakupovanja, moja klasična napaka, že v prvi trgovini sem zapravila nakupovalni listek... končalo se je dobro, ampak moja prijateljica, bi na račun finančnega načrta, ostro skritizirala moje dejanje, kajti zagotovo, veliko stvari, še kakšno leto ne bi sodilo v planirane izdelke...
Na koncu je vse dobro, če pa še ni, zagotovo še ni konec...hahaha...
No, sedaj pa k mojemu ustvarjanju , za katerega je ostalo bore malo časa, zato bom današnjo nedeljo, kolikor se bo dalo namenila šivanju in papirčkanju, ampak, se mi zdi, da bo težko, kajti nekje v sebi čutim, da bodo danes nepričakovani obiski...
Sobota se je začela fenomenalno, najprej sem bila varuška, moj vnukec pridno raste,



še pred tem pa sem naredila obleko za lučko iz Ikee, to je tista iz papirja in moji narodnosti podobno, sem jo pri premikanju strgala, čeprav sem jo enkrat pred tem že prelepila s servietno tehniko...ker sem iz zanesljivih informacij zvedela , da rezervnih delov ne prodajajo; dva ogrodja za stoječo svetilko, pa res ne potrebujem, čeprav cenovo svetilka ni draga, sem se spomnila blaga, prav tako iz Ikee, kateremu že dolgo iščem vlogo...
Iz njega sem sicer že delala etuije za telefone, za pridne obiskovalce glasbene šole,


 saj je porisano z notami...ker pa je rahlo prosojno, bo kot nalašč za mojo svetilko...
Vse skupaj izgleda takole...in da svetilki v moji spalnici ne bo dolgčas,  sem dodala še blazinico.




Naj se nedelja začne...

1 komentar:

  1. Iiii,kako cortkanega vnučka imaš.Svetilka pa je naravnost šik.
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši