sobota, 28. december 2013

Pozno...

Pozno zato, ker sem komaj zdaj utegnila za šivalni stroj......
Ni šival, kot v najboljših časih...Na srečo, mu je pomagalo, da sem ga malo podmazala in menjala iglo, sicer pa so leta tu in kakor mi vsi , se je postaral tudi on...Vseeno mu ponovno uspevajo novi projekti...
Uspelo je tudi šivanje skozi karton, kar mu nikoli ni bila vrlina...Pri book depository velikokrat naročim kakšno ustvarjalno knjigo, že zaradi brezplačne poštnine  in v paketu je vedno kartonsko knjižno kazalo; tokratno sem predelala, mu dodala trakce, prišila še en karton, ki sem ga spustila skozi embossing srajčko v sizzix-u, napis prelepila z washi trakom, zasenčila z ranger distress ink-om in verjetno bom jih naredila več, saj tudi 8. februar ni več daleč...pa še uživam, ko se igram z različnimi kombinacijami...toda počasi, tako blizu pa  februar spet ni. 
Naj najprej pod streho spravim leto 2013...



1 komentar: