petek, 1. november 2013

Rojstni dan na prvi november...

Tudi na ta dan se rodijo otroci...in pred 71 leti, se je rodil moj oče...Vse najboljše moj dragi ata, dedek in pra dedek...
Ker je vsestranski muzikant že od svojih rosnih najstniških let, mu vsi skupaj želimo, naj ga glasba razveseljuje še dolga leta...

Sestra sicer nima rojstnega dne, toda kupila si je novi telefon in iz čisto frišnega blaga celo iz daljne  Amerike, sem ji naredila zaščitni ovitek ali lahko bi se reklo toaletko za telefon...


4 komentarji:

  1. Si bila pa pridna...vse je super narejeno.
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za prijeten kompliment, sem pokukala na ustvarjalni oblaček, pa vidim, da so tudi tam pridni...sedaj vem kje lahko najdem kakšno dobro idejo...hvala še enkrat, pa veliko ustvarjalnih uric

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo voščilnico si naredila atiju, torbici za telefon sta pa sploh luštni. Blago je krasno. Pa poštnina ni predraga?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala...Glede na to, da gre blago čez lužo in da dokaj hitro prispe, se mi zdi 7€ sprejemljivo, vedno dobim kaj v zahvalo. Evropa je velikokrat dražja...sploh pa blago je unikatno in rada imam pisane vzorčke, pri nas pa jih tako težko dobim, vsaj na našem koncu.

    OdgovoriIzbriši