četrtek, 12. marec 2015

PETE HUGHES

Pete Hughes me vedno znova fascionira z unikatnimi, elegantnimi izdelki...Že lani sem ostala brez besed, letos pa sem mu presenečenje pripravila sama...
Tokrat je bil brez besed Pete... Zgodba pa se glasi tako...od lani sem zvesta spremljevalka njegovih izdelkov na blogu Sizzix.a in 11. marca, se pravi včeraj je na blogu objavil zgodbo o korajžni deklici Freyi, kateri se je javno zahvalil za pogum, ker je kljub rosnim letom , sodelovala na pohodu, da je tako zbrala denar in pomagala drugi deklici pri zbiranju denarja za operacijo...

Zgodba se me je dotaknila in tako sem ji  pripravila presenečenje iz Slovenije...upam, da se zaveda,  kako veliko je njeno srce in s tem malim darilom, ji izrekam zahvalo - RESPECT....
Tudi sladki Pete-ovi hčerki, ženi in njemu sem pripravila presenečenje iz Slovenije, uporabila sem meni  najljubšo Sizzix-ovo rezalno šablono.


 Res je ostal brez besed, sama sem ostala brez besed šele proti koncu obeh delavnic, saj so me vse novosti in materiali znova fascionirali...
...nekaj njegovih razstavnih eksponatov...






Nastala pa je voščilnica s srčki in tag z metuljčkom...



Bilo je čudovito, čeprav se baterije že rahlo praznijo... Jutri je seveda nov dan in med delavnico je prispela tudi Sheila Halliwell
večletna demonstratorka in voditeljica delavnic podjetja DoCrafts... Komaj čakam, da vidim, kaj nam je pripravila...
Pa da ne pozabim, Alja tudi tebi hvala za vso pomoč, prevod in ljubeznivost...zlata si...

Ni komentarjev:

Objavite komentar